Finestres - Roser Cabré-Verdiell, amb Laura Fernández
Apoya a los damnificados por la DANA en Valencia. Colabora ahora donando a Ayuda a los afectados por la DANA, dona a Cruz Roja.
Recién añadido

Finestres - Roser Cabré-Verdiell, amb Laura Fernández

Presentem 'Que morin els fills dels altres' (Males Herbes), on Roser Cabré-Verdiell narra una metamorfosi.

Por Llibreria Finestres

Fecha y hora

Empieza el jue, 27 mar 2025 19:00 CET

Ubicación

Llibreria Finestres

Diputació 249 08007 Barcelona Spain

Acerca de este evento

  • El evento dura 1 hora 30 minutos

A Que morin els fills dels altres (Males Herbes), Roser Cabré-Verdiell narra una metamorfosi. La d’una dona que comença sent fràgil i acaba assumint un coratge que és ben seu, i que l’uneix a les bruixes de totes les èpoques i de totes les contrades. 

 

*** 

 

La Rebeca, una dona encongida per la por, s’acaba de traslladar a Ocata amb tota la família. Aviat coneix els veïns de la casa del davant: la Camila, que amaga un secret; en Gregori, que passa les nits fumant al terrat, i la seva filla Flora, que encara no parla. De mica en mica, la relació entre les dues famílies s’anirà enrarint i les pors de la Rebeca prendran formes noves, cada cop més lligades a la geografia del poble, a la màgia dels seus espais sòrdids i als seus habitants, vius i morts. Neguit i desig duran la Rebeca a fer un trajecte que oscil·larà entre la sospita i la paranoia. 

 

A Que morin els fills dels altres, Roser Cabré-Verdiell continua descabdellant la institució familiar, el desig i els límits del sentit comú.  

 

*** 

 

Roser Cabré-Verdiell (Barcelona, 1982). És autora de la novel·la AIOUA (Males Herbes, 2022), guanyadora del Premi Finestres i del Premi 42. Ha publicat multitud de relats en antologies com Autòctones (Comanegra, 2023), Barcelona 2059 (Mai Més, 2021), Extraordinàries (Males Herbes, 2020), Estats alterats de la ment (Males Herbes, 2017) i Deu relats ecofuturistes (Males Herbes, 2016), entre d’altres. El seu relat «Soc la llevadora», inclòs a Extraordinàries, va guanyar el Premi Ictineu 2021. També col·labora amb Catorze i ha participat en les revistes de creació literària Paper de Vidre, Carn de Cap i Branca.  

 

Laura Fernández (Terrassa, 1981) és autora de sis novel·les: Bienvenidos a Welcome (Elipsis, 2008), Wendolin Kramer (Seix Barral, 2011), La Chica Zombie (Seix Barral, 2013), El Show de Grossman (Aristas Martínez, 2013), Connerland (Literatura Random House, 2017) i La señora Potter no es exactamente Santa Claus (Literatura Random House, 2021), guardonada amb el premi El Ojo Crítico de Narrativa 2021. Els seus relats han estat recollits a Damas, caballeros y planetas (Literatura Random House, 2023). La seva obra més recent és Hay un monstruo en el lago: El mundo como lugar fantástico (Debate)


*Asignación de asiento por orden de llegada. Número de butacas limitado. Si al llegar no quedan asientos libres, la reserva pasará a ser de pie.

Organizador