Classes regulars. Inclouen una part de teoria, una part de meditació guiada i una part de meditació en silenci. Pots venir cada setmana o només de tant en tant, com més et convingui.
A la part teòrica farem un repàs per les diferents tradicions històriques i veurem com cadascuna ha abordat la qüestió de la meditació:
- La meditació en la tradició del ioga
- La meditació budista
- La meditació en el budisme tibetà
- La meditació zen
- La meditació taoista
- El trance xamànic
- La càbala jueva
- La mística cristiana
- La meditació en el sufisme
- La meditació en la new age
ON: MARDEDANSA, carrer Alcalde Josep Abril 33, 1-D, Mataró.
QUÈ CAL DUR: Durant la meditació podràs seure en una cadira o al terra amb un coixí o banqueta, tu tries.
Si t’asseus al terra assegura’t de dur una part de baix que no apreti i uns mitjons nets i gruixuts per no embrutar la màrfega i no passar fred. Si t’asseus a la cadira no cal que duguis res especial de roba.
LLENGUA EN QUÈ ES FA AQUESTA CLASSE: Català.
Per a més informació: whatsapp o telèfon 630 326 624 / bertaturne@gmail.com / www.bertaturne.com
També pots veure vídeos de les meves classes al meu canal de YouTube: https://www.youtube.com/@bertaturne
Ens veiem aviat si t'animes a venir!