CAT
Conferència Pintar després del Progrés a càrrec de Miquel Mont
- Dia: 14 de maig
- Hora: 19:00 h
- Espai: Auditori
- Activitat gratuïta amb inscripció prèvia
Des d'Es Baluard Museu i dins del cicle «Pensar la pintura» programam una nova trobada per reflexionar sobre la pràctica pictòrica i els seus processos, a través de l'obra de l'artista Miquel Mont.
El creador ens oferirà a la xerrada, un recorregut transversal per la seva trajectòria, plantejat com una reflexió oberta sobre la seva manera d'entendre la pintura, en diferents sèries paral·leles, sense jerarquies ni preferències d'estil. Tot això ho concep a partir dels gestos manuals i els actes plàstics que construeixen les seves obres, a més d'incorporar el context que constitueixen les exposicions.
ESP
Conferencia Pintar después del Progreso a cargo de Miquel Mont
- Día: 14 de mayo
- Hora: 19:00h
- Espacio: Auditori
- Actividad gratuita con inscripción previa
Desde Es Baluard Museu y dentro del ciclo «Pensar la pintura» programamos un nuevo encuentro para reflexionar sobre la práctica pictórica y sus procesos, a través de la obra del artista Miquel Mont.
El creador nos ofrecerá en su charla, un recorrido transversal por su trayectoria, planteado como una reflexión abierta sobre su manera de entender la pintura, en distintas series paralelas, sin jerarquías ni preferencias de estilo. Todo ello lo concibe a partir de los gestos manuales y los actos plásticos que construyen sus obras, además de incorporar el contexto que constituyen las exposiciones.
ENG
Lecture: Painting After Progress by Miquel Mont
- Day: May 14
- Time: 7:00 p.m.
- Space: Auditori
- Free activity with prior registration
At Es Baluard Museum, as part of the "Thinking about Painting" series, we are planning a new meeting to reflect on the practice of painting and its processes through the work of artist Miquel Mont.
In his talk, the artist will offer a transversal journey through his career, presented as an open reflection on his way of understanding painting, in different parallel series, without hierarchies or stylistic preferences. He practically conceives all of this through the manual gestures and visual acts that construct his works, in addition to incorporating the context of the exhibitions.