Apúntate a este curso e aprenderás a fixar obxectivos estratéxicos para proxectos en liña, enfocándote na adquisición, compromiso, conversión e fidelización. Descubrirás como o uso da analítica é clave para evitar tomar decisións a cegas e aplicarás o método Lean para innovar rapidamente e de xeito económico. Tamén profundizarás no deseño dun plan de marketing dixital, incluíndo auditorías, análise de competencia, DAFO e da audiencia, e a definición de obxectivos SMART e KPI.
¿A quen vai dirixido?
Este curso está dirixido a persoas traballadoras, autónomas e desempregadas de Galicia.
Detalles do curso:
Inicio: Inscrición aberta ata esgotar prazas
Duración: 50 horas
Modalidade: en liña
Cualificación: diploma de aproveitamento con logotipos das entidades que subvencionan.
SOLICITUDE DE PRAZA
Para que a túa solicitude sexa valida, é imprescindible realizala directamente na páxina web de Femxa.
👉 Para solicitar praza e consultar o temario, visita a ligazón: https://www.cursosfemxa.es/fgc-eventbrite